Friday, May 29, 2015

Sabrina -Maxi - MESIN MENCUCI PERMAIDANI MALAYSIA

Sabrina -Maxi adalah mesin profesional untuk membersihkan kawasan sederhana permaidani. Sistem vakum tinggi waterlift yang membolehkan untuk mendapatkan semula kuantiti maksimum kotoran dari permaidani dan untuk mendapatkan masa pengeringan yang singkat. Kuat, padat dan mudah dibawa, mesin ini adalah ideal bagi syarikat-syarikat pembersihan. Lebar yang kecil menjadikan ia sangat sesuai juga untuk pembersihan dalam keretapi, bas, panggung wayang dan kapal terbang. Sabrina Maxi boleh dibekalkan dengan air panas unit HT1800 yang segera dan dengan pilihan berus kuasa tongkat NS270BRUSH itu. Pilihan tangan-alat yang tersedia, plastik (NS10PN) atau aluminium (NS10ALL). Jika dilengkapi dengan sistem SMARTKIT yang dipaten, adalah mungkin untuk melaksanakan dos kimia automatik, permaidani sebelum penyemburan dan bilas.

Jika dilengkapi dengan sistem SMARTKIT yang dipaten, adalah mungkin untuk melaksanakan dos kimia automatik, permaidani sebelum penyemburan dan bilas.
Bidang utama permohonan: syarikat pembersihan, hotel, restoran, pejabat, bank, kedai, syarikat-syarikat sewa, kereta api, bas, kapal terbang, panggung wayang, teater, bot feri, kapal, sekolah, universiti.





1 comment:

  1. Pest Control NJ Pest Control Bergen NJ Pest Management Services New Jersey. New Day Pest Control offers pest control, pest management, pest removal, pest extermination, and other pest control services NJ
    pest removal

    ReplyDelete